tisdag 13 augusti 2013

Höstinspiration

Sakerna på bilden kommer från min webbutik www.lillategelbruket.se

Hej!

Visst känns det som att hösten är riktigt nära nu? Det känns skönt på ett sätt, även om jag saknar den fina sommaren som vi har haft.

Jag har inte riktigt bestämt än hur jag vill ha det här hemma i höst. Kanske blir det som på bilden ovan - vitt, grått, zink och fattigmanssilver. Massor med ljuslyktor och ljusstakar lär det bli i alla fall, det är så mysigt med tända ljus på kvällen, tycker jag. 

Nu har jag jobbat lite drygt en vecka efter sommarledigheten, och då passar det väl bra med några dagar ledigt igen :)

Kram Sara

3 kommentarer:

  1. Så fint och fräscht!!
    Jag vill ha in lite mer korg och "jord" i hemmet nu känner jag.
    Men först är jag sugen på att ta tag i vår trädgård, den behöver en del kärlek nu känns det som;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja sommar i all ära men visst är det nåt speciellt med hösten när mörkret börjar falla och man få tända en massa ljus lyktor.
    Har dom fina tvättmedelsburkarna och jag älskar dom.

    Ha en fin onsdag.
    Mvh Anna-Leena.

    Ps. Fin blogg :)

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta hit! :)
    Vilka fina saker!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera