onsdag 21 augusti 2013

Vackra detaljer

Vackra detaljer på vår stora spegel i sovrummet
Hej på er!

Jag tycker att det är väldigt viktigt med vackra detaljer, både i det lilla och i det stora. 
Vårt sovrum går i vitt med svarta möbler och just nu hänger sommarens blåa nyanser kvar. Det blåa får nog bli kvar ett tag till, men sen tror jag att hösten i sovrummet kommer att gå mer åt det gråa hållet.


Jag har varit bortrest med jobbet i två dagar. Roligt att åka iväg allihopa och umgås utanför jobbet, även om vi har jobbat lite också :)

Idag känner jag mig dock väldigt trött. En ordentlig sovmorgon snart vore inte helt fel, känner jag. Hoppas att lille W känner för att sova länge i helgen.

Ha en fin kväll och tack för att du kikar in här!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Ja sovmorgon hade jag inte heller tackat nej till... stiga upp 05 varje morgon 5 dagar i veckan är egentligen inte alls min melodi.
    Knoppbrädan har vi fått av min mans moster som hade den i sitt torp i Dalarna. Gysinge gör ju dem i olika storlekar oxå :-)
    Ha de fint o hoppas du får lite sovmorgon i helgen!
    Kram Anna

    SvaraRadera