söndag 15 september 2013

Söndag


Hej!

Trevlig söndag på er! Hoppas ni har en bra helg. 

Igår blev det en tur till Örebro. Vi tittade på golv till köket/matrummet och hittade ett som vi gillar. Vi skulle även titta på tapet, men den vi hade tänkt oss fanns inte i butiken, så jag hoppas att de kan ta in den. 

Sen blev det IKEA, där vi bara tänkte stämma av att vi inte har missat något till köket. Efter att ha stått i kö i en timme fick vi veta att det inte skulle bli bra med de skåp vi hade valt. Vårt kök är tydligen smalare än standard och skåpen skulle inte passa optimalt ihop med den bänkskiva vi vill ha. Så det var bara att planera om när vi kom hem. Vi har bytt ut lite skåp, så nu ska det passa med skivan. Tyvärr blev det en kompromiss med diskhon, men det blir nog bra i alla fall. 
Nu är det BARA fläkten som kan ställa till det, så jag håller mina tummar för att det kommer att passa med den jag vill ha!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, känner mig inte riktigt i form idag...

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar