torsdag 31 oktober 2013

En krans till dörren


Hej!

Jag trotsade duggregnet igår och gav mig ut i skogen i jakt på material till en dörrkrans. Idag har jag pysslat ihop den. 


Praktisk och fin krans i hönsnät från Panduro. Man fyller den bara med det man vill ha i och stänger sen igen den, väldigt enkelt!



Jag fyllde först kransen med vit mossa och dekorerade sen med lite ljung och kottar.


En rosett av hampasnöre blev pricken över i:et. 


Nu hänger den på vår ytterdörr. 


Enkelt och snabbt! Jag gillar att det är lätt att byta ut innehållet efter årstiderna.


Till jul ska jag nog dekorera den med grön mossa, kottar och lite röda detaljer. 

Nu ska jag gå och kolla hur det går för svärfar i köket. Idag har han börjat kakla :)

Kram Sara





2 kommentarer:

  1. Så vacker dekoration du gjort till dörren...stommen var ju smidig att jobba med. Undrar var den finns att köpa!!! Kram Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Nätstommen har jag köpt på Panduro.

      Kram Sara

      Radera