tisdag 7 januari 2014

Vinterkök


Hej!

Nu är julen helt bortplockad här hemma, förutom några julblommor som får stå kvar ett tag till. I köket har det röda ersatts av vintrigt vitt. Har vi ingen vit vinter ute får man se till att ha det inne, eller hur ;)


Nu hänger vita gardiner i fönstren. Lampan heter Ranarp och kommer från IKEA.


Tills vi har skaffat fönsterbrädor får detta lilla bord stå här.


Diskmedel från min butik.


Min julklapp från mig till mig :) Den rostar underbara mackor!


Nu är det återigen vardag. Vi har haft ett jätteskönt jullov, men nu känns det faktiskt bra att komma in i lite vanliga rutiner igen. 

Kram Sara



4 kommentarer:

  1. Hej lilla gumman.

    Ert kök är så fint, förstår att du stormtrivs där.

    Så fina gardiner du har satt upp. Jag har också nya gardiner i köket, känns så fräscht nu efter jul, med ljust och luftigt:).

    Håller med att det är skönt att komma igång med vardag. Jag är visserligen ledig några veckor nu, men har rutiner varje dag så jag inte ska bli för lat, haha.

    Stor kram från mig, och ha en fin dag min vän, är så kul att ha lärt känna dig och följa dig både här och på instagram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Camilla! Jag är verkligen helnöjd med köket :) Känns skönt med ett nytt kök efter att ha haft ett gammalt och slitet innan.

      Kram <3

      Radera
  2. Håller med Camillas Lantliv, verkligen fint kök!

    SvaraRadera