tisdag 4 februari 2014

Engelsk pelargon


Hej!

Hur har ni det? Här är det lite grått och trist, och jag känner mig lite på samma sätt. Ute är det plusgrader och slask, vi får väl se om snön försvinner nu eller om det blir kallare igen.

Jag köpte mig en så fin engelsk pelargon häromdagen. Jag gillar verkligen den intensiva färgen på den! 
Den står i köket och påminner mig om att våren är på väg.



Just nu sitter jag och pysslar med något av det roligaste jag vet, nämligen produktfotografering :) Inom kort borde vårens nyheter komma till BUTIKEN, då blir det mycket fotografering och redigering av bilder. 

Kram Sara

4 kommentarer:

  1. Ja det är tur att vi har den framför oss. För jag längtar med efter vår. Längtar efter att alla dessa bacilusker flyr sin kos..! Var bara att åka hem o vila i soffan efter ett möte idag.
    Tur det är Bygglov ikväll, det piggar alltid upp:)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du känner dig lite piggare nu. Inte roligt att vara sjuk ju...

      Kram Sara

      Radera
  2. Hej vännen!

    Fin pelargon!
    Känner nog också att jag vill ha vår snart, ska snön fortsätta att smälta så kan det lika gärna bli vår:)
    Å det skulle vara mitt roligaste med om jag hade en butik, att få fotografera alla godsaker:)

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas våren kommer snart :)

      Det är så roligt att fotografera, tycker bara om det mer och mer. Vilken dag som helst nu kommer en stor leverans med vårnyheter till butiken, så då blir det jobba av! Längtar så!

      Kram

      Radera