måndag 10 februari 2014

Ordning och reda


Hej!

Jag är lite allergisk mot stök och oreda, så det känns bra att vi nu har fått upp ett tidningsställ i arbetsrummet. Perfekt för alla papper som annars blir liggandes på skrivbordet.


Igår bytte jag plats på några gardiner här hemma. Denna satt tidigare i vardagsrummet men den gör sig mycket bättre här. Här inne satt tidigare en annan vit gardin i lite tjockare tyg, så egentligen är inte skillnaden så stor. De flesta märker säkert inte ens att jag har flyttat runt på dem, men jag ser skillnaden och jag är i alla fall nöjd :)


Min gamla stråhatt har fått komma upp på väggen ovanför vårt lilla skrivbord.

Nu ska jag mysa lite med barnen innan det är dags för middag.

Sköt om dig!

Kram Sara

4 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Ert arbetsrum är så fint tycker jag!
    Så inspirerande!
    Det där med att flytta runt på saker kanske inte andra alltid märker men som du skriver så är ju huvudsaken att man ser det själv och känner sig nöjd:)

    Ha en mysig kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofi!

      Just nu känner jag inte så mycket inspiration här inne. I de hörn som inte syns på bilderna är det nämligen kaos! Fullt i kartonger och sånt som ska på plats i köket när det är riktigt klart där. Tur att man kan välja vilka vinklar man ska visa ;)

      Kram

      Radera
  2. Go kväll!
    Här är en till som är en vän av ordning :)
    O visst är det bara med förändring då man kan flytta runt på sakerna lite=)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så! Plötsligt kan något man haft i många år kännas nytt igen på en ny plats :)

      Kram

      Radera