fredag 14 mars 2014

Bästa dagen


Hej!

Då var fredagen här igen! Jag hade fredagskänsla redan igår så den här veckan känns det som dubbla fredagar, inte mig emot :)


Solen skiner in så härligt! Passar på att njuta så länge det varar för i helgen ska det tydligen bli minusgrader och snö igen. Jag är så sugen på att plantera lite vårblommor på yttertrappen men det är nog bäst att vänta tills snön är borta på riktigt.


Nu blir det lite lunch och sen ska jag försöka få tid till några små köksprojekt.

Hoppas ni får en bra helg!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Så fint solen lyser in i ert vackra kök!
    Ja nu har regnet hittat hit men tror det skulle bli okej väder framigenom men kallt:)
    Hade bestämt tidigare i veckan att jag skulle köpa lite uteblommor till helgen men bestämde mig för att vänta en vecka el två pga kylan som är på G:)

    Ha en mysig fredagskväll!

    Kramis

    SvaraRadera