fredag 21 mars 2014

Blue Rose



Hej!

Jag har fått in så mycket fint till BUTIKEN. Denna underbara service heter Blue Rose och kommer från Ib Laursen. Här ovan ser ni en kaffekopp med fat.


Tekopp med fat.


Vacker mugg.


Ovalt fat -perfekt vid uppläggning av kakor och mat.


Underbar tekanna med lock.

Jag älskar mönstret med de blå blommorna. Det får mig att tänka på fika i trädgården en varm sommardag :)

I onsdags var det min födelsedag. Jag har fått så fina presenter av min familj. Jag fick en väska och et mobilfodral från Michael Kors. Visar lite senare när jag har tagit bilder :)

Önskar er en fin fredag!

Kram Sara





2 kommentarer:

  1. Hej! Vilket underbart porslin, måste kika!!!
    Och vilka fina presenter du fått!
    Kram Madelene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fint! Ett riktigt sommarporslin :)

      Kram Sara

      Radera