onsdag 18 juni 2014

Vackraste halsbandet


Hej!

Hur har ni det? Här är det fullt upp med allt som ska hinnas med, så tyvärr finns det inte så mycket tid till bloggen just nu. Ska försöka bättra mig ;)

Jag kom på att jag har ju helt glömt bort att visa det här fina halsbandet som jag vann för en tid sedan. Jag vann det i en tävling på den fina bloggen CAMILLAS LANTLIV. Om ni inte redan läser hennes blogg så rekommenderar jag er att kika in där. Så vackert hem och nu dessutom en liten bebis i magen :)


Så vackra detaljer!

Tänk, på fredag är det midsommar! Vi står lite i valet och kvalet var vi ska vara någonstans, det ser ut som att vädret kanske vill sätta käppar i hjulet för oss. Vad ska ni hitta på?

Kram Sara


3 kommentarer:

  1. Så vackert halsband!!
    Vi ska fira i min systers familj sommarhus vid havet tillsammans med några vänner till.
    Vi har knytis och barnen kan leka :-) Ska bli så mysigt!
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej vilken trevlig blogg
    Vilket fint halsband du har vunnit.
    Midsommar firas hos min sambos syster
    Hoppas du får en fin kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera