tisdag 14 oktober 2014

Det här med snedtak...







Lillans säng har flyttat in i barnrummet


Hej!

På vår övervåning har vi snedtak. Jag kan tycka att det är ganska så mysigt men det blir också väldigt svårmöblerat. Just nu står möblerna lite huller om buller inne i barnrummet, men detta ska jag försöka åtgärda så småningom. Måste bara komma på hur jag ska möblera under de där snedtaken... Tips mottages tacksamt!

Idag fick jag en leverans med de allra sötaste sakerna till barnrummet. Ska försöka hinna lägga in dem i BUTIKEN under morgondagen. Håll utkik!

Nu är jag sugen på nåt gott, ska nog göra lite chokladbollar :)

Kram Sara


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi har med snedtak, men inte ända ner.
    En sak som jag har hört är att man ska inte lägga sina barn direkt under ett snedtak (om man tror på Feng Shui, vilket jag gör) Barn känner sig otrygga och dessutom har forskning pekat på att fler barn som kissar ner sig på nätterna ligger under snedtak..
    Så kan du ställ sängen mer mitt i rummet, om möjligt.
    Det var mitt lilla tips idag :)
    Ha de så bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera