onsdag 7 januari 2015

En ny vardag närmar sig


Tulpaner efter nyår är ett måste ;)

Hej!

Idag är vi tillbaka i vardagen igen efter julledigheten. Vår jul var väldigt intensiv med diverse sjukdomar och besök inbokade varje dag. Som tur var fick vi några lugna dagar efter nyår.

Det känns skönt med lite rutiner igen. M är på jobbet och sonen är tillbaka på dagis. Jag passar på att mysa så mycket som möjligt med lillan för om en vecka är det dags för inskolning på dagis även för henne. Lilla bönan!

I februari ska jag tillbaka till mitt jobb igen, men det blir bara i sex veckor. Efter det ska jag börja på ett nytt jobb, vilket känns både kul och lite läskigt. Vid sidan av allt detta ska jag även hinna med företaget och lite träning.

Jag ser fram emot det nya året och våren som ligger framför oss. Det kommer bli bra detta!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar