torsdag 8 oktober 2015

Mysbelysning


Sänghimmel från Ellos och ljusslinga från Watt & Veke


Hej!

Över lillans säng hänger nu den här fina och supertunna ljusslingan. Mysigt och fint, tycker jag :) Ljusslingan är köpt på www.spiti.se

Penny sover fortfarande i spjälsängen men inom kort ska hon få en gammal fin växasäng som vi köpte på Blocket i somras. Färgen på den var i ett förfärligt skick, så jag har ägnat många, många timmar åt att slipa, skrapa och måla om den. Nu är den äntligen färdigmålad och väntar på att sättas ihop och flytta in i barnrummet.

Ni som följer mig på Instagram har redan sett lite glimtar av sängen. Om ni vill följa mig där så heter jag @lillategelbruket

Idag har jag varit på ett informationsmöte på mitt nya jobb. Jag börjar på onsdag och tror det kommer bli jättekul och utmanande. Ser verkligen fram emot detta :)

Nu ska jag göra köttbullar!

Kram Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar